loading...
ایران مذهبی
مجتبی بازدید : 46 دوشنبه 1394/05/19 نظرات (2)

ابوبکر بغدادی دولت اسلامی در عراق و شام” یا “داعش ” گروه مسلحی است که با تفکرات سلفی افراطی و تروریستی، این روزها عراق و سوریه را ناآرام کرده است.این گروه همانطور که از نامش پیدا است، در عراق و سوریه فعال است، و سرکرده این گروه تروریستی “ابوبکر البغدادی” نام دارد.

 نحوه پیدایش داعش گروه “دولت اسلامی در عراق” در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶ و پس از نشست شماری از گروه‌های مسلح در عراق شکل گرفت. در این نشست “ابوعمر البغدادی” به عنوان سرکرده آن تعیین شد.

این گروه از زمان تشکیل در سال ۲۰۰۶ عملیات و حملات تروریستی بسیار را در عراق برعهده گرفت. پس از هلاکت “ابوعمر البغدادی” در ۱۹/۴/۲۰۱۰ “ابوبکر البغدادی” به عنوان جایگزین وی معرفی شد. با روی کار آمدن ابوبکر البغدادی، دامنه عملیات و حملات این گروه تروریستی وسعت گرفت و همزمان با آغاز بحران در سوریه، عناصر این گروه در سوریه نیز فعال شدند.

 

 

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 56 جمعه 1394/03/01 نظرات (0)
از کجا بفهمیم که این قرآن از طرف خدا آمده است برای ادعای خودتان دلیلی دارید؟

 


نزول

 

امام باقر (علیه السلام) شعرى دارند، « شِفَاءُ الْعَمَى طُولُ السُّۆَالِ وَ إِنَّمَا تَمَامُ الْعَمَى طُولُ السُّكُوتِ عَلَى الْجَهْل»(كفایةالأثر، ص‏253) شفاى نابینایى سۆال است و تمام نابینایى سكوت است. 

برای اثبات این مطلب که قرآن از طرف خداوند متعال نازل شده است، باید از دو منظر به این قضیه نگاه کنیم. 

ابتدا از حیث آورنده قرآن کریم در سوابق و ویژگی های فردی و اخلاقی و اجتماعی او توجه کنیم و در مرتبه بعدی به محتوای آن توجه و دقت نماییم.

 

 

 

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 56 یکشنبه 1392/10/29 نظرات (0)

 17 ربیع‌الاول در تاریخ اسلام از نظر شیعه روز بسیار مهم و ارزشمندی است که در این روز ولادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمدبن عبدالله(ص) و فرزند عزیزشان حضرت امام صادق(ع) ششمین امام و پیشوای شیعیان واقع شده است.

 

تربیت در دامان دو امام معصوم(ع)

 

امام صادق‌ تا سن‌ 12 سالگی‌ معاصر جد گرامیش‌ حضرت‌ سجاد(ع) بود و مسلما تربیت اولیه‌ او تحت‌ نظر آن‌ بزرگوار صورت‌ گرفته‌ و امام‌ ( ع‌ ) از خرمن‌ دانش‌ جدش‌ خوشه‌چینی‌ کرده‌ است‌. پس‌ از رحلت‌ امام‌ چهارم‌ مدت‌ 19 سال‌ نیز در خدمت‌ پدر بزرگوارش‌ امام‌ محمد باقر(ع‌) زندگی‌ کرد و با این‌ ترتیب‌ 31 سال‌ از دوران‌ عمر خود را در خدمت‌ جد و پدر بزرگوار خود که‌ هر یک‌ از آنان‌ در زمان‌ خویش‌ حجت‌ خدا بودند، و از مبدأ فیض‌ کسب‌ نور می‌نمودند گذرانید. بنابراین‌ صرف‌ نظر از جنبه‌ الهی‌ و افاضات‌ رحمانی‌ که‌ هر امامی‌ آن‌ را دار می‌باشد، بهره‌مندی‌ از محضر پدر و جد بزرگوارش‌ موجب‌ شد که‌ آن‌ حضرت‌ با استعداد ذاتی‌ و شم‌ علمی‌ و ذکاوت‌ بسیار، به‌ حد کمال‌ علم‌ و ادب‌ رسید و در عصر خود بزرگترین‌ قهرمان‌ علم‌ و دانش‌ گردید. آن حضرت‌ هفت‌ پسر و سه‌ دختر داشت‌. پس‌ از ایشان مقام‌ امامت‌ بنا به‌ امر خدا به‌ امام‌ موسی‌ کاظ‌م‌ (ع) منتقل‌ گردید. دیگر از فرزندان‌ آن‌ حضرت‌ اسمعیل‌ است‌ که‌ بزرگترین‌ فرزند امام‌ بوده‌ و پیش‌ از وفات‌ حضرت‌ صادق‌ (ع‌) از دنیا رفته‌ است‌. طایفه‌ اسماعیلیه‌ به‌ امامت‌ وی‌ قائلند.

 

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 


مجتبی بازدید : 91 یکشنبه 1392/10/29 نظرات (0)

با میلاد پیامبر(ص)، خاتم پیامبران (ع)، پرونده نبوت برای همیشه مختومه شد. تمام أنبیاء (ع)، از حضرت آدم(ع) تا حضرت عیسی (ع)، بشارت آمدن پیامبر اکرم (ص) را به پیروان‌شان داده بودند و پیامبراکرم (ص) در ‌چنین ایامی قدم به عرصه گیتی نهاد.

 بیش از 1400 سال پیش در روز 17 ربیع‌الاول، کودکی در شهر مکه چشم به جهان گشود نام مبارکش محمد بن عبدالله و در تورات و برخی کتب آسمانی"احمد" نامیده شده است. آمنه، دختر وهب، مادر حضرت محمد(ص) پیش از نامگذاریِ فرزندش توسط عبدالمطلب به محمّد، وی را «احمد» نامیده بود کنیه حضرت محمد (ص)ابوالقاسم و ابوابراهیم است و القاب حضرت محمد (ص) رسول اللّه، نبی اللّه، مصطفی، محمود، امین، امّی، خاتم، مزّمل، مدّثر، نذیر، بشیر، مبین، کریم، نور، رحمت، نعمت، شاهد، مبشّر، منذر، مذکّر، یس، طه‏ و...

حضرت محمد (ص)، آخرین پیامبر الهی، بنیان‏گذار حکومت اسلامی و نخستین معصوم در دین مبین اسلام.

 

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

مجتبی بازدید : 63 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

 

 
به گزارش «شیعه نیوز»، فلیپ سندروس، اگر فوتبالیست نمی شد حتما روحانی کلیسا می شد اما حالا در روزهای اوج شهرت و عضویت در تیم ملی سوییس و توپ زدن در فولهام انگلیس، تحصیلاتش را در رشته ادیان به پایان رسانده و با دختری از ایران آشنا شده که دریچه ای جدید را به رویش گشوده است.
 
 همسر فعلی فیلیپ سندروس، دختری تهرانی و از سادات است که فیلیپ، اسلام شیعی او را دینی دوست داشتنی یافته و به شیعه گرویده است. امام مرکز اسلامی منچستر، فردی است که به فیلیپ در درک اسلام و تشیع کمک کرده است. او نقش همسر فیلیپ را در شیعه شدنش مهم می داند و معتقد است، غیرمسلمانان در ابتدا می خواهند اسلام بیاورند و خیلی تفاوت شیعه و سنی را نمی دانند و مذهب آنها به آشنا شدن و مواجهه آنها با اولین مسلمان بستگی دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین بدیعی، امام مرکز اسلامی منچستر که فیلیپ سندروس بازیکن سابق آرسنال را انسانی بسیار متواضع معرفی می کند، در گفت وگو با شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) بیان می کند: فیلیپ پس از آشنایی با اسلام به تشیع روی آورد و قرار است سفری به ایران داشته باشد. او برنامه های اسلامی اش را به طور مرتب دارد و کتاب های لازم و مورد نیاز برایش ارسال شده است.
 
لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 70 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

اعتراف به تخریب مکان های تولد اهل بیت (علیهم السلام) به دست آل سعود+تصویر

منتشر کنندگان این سند معتقدند تکرار و یادآوری این گونه اعمال و نشر اینگونه اسناد به دلیل سیاست های کنونی سعودی در پشتیبانی از گروه های تکفیری در سوریه، لبنان و عراق ضروری است.همه اینها با این هدف انجام می شود که اثری از آن بزرگواران که در مقابل ظلم ایستادند باقی نماند ، ظالمانی که دنباله های آنها امروز در حال تکرار جنایت هایشان هستند.

به گزارش «شیعه نیوز»، فعالان، تصویری از یک روزنامه مصری که از سوی مجله \"الکفاح العربی\" شماره 529 در سوم دسامبر سال 1920 است را دوباره منتشر نموده اند.

منتشر کنندگان این سند معتقدند تکرار و یادآوری این گونه اعمال و نشر اینگونه اسناد به دلیل سیاست های کنونی سعودی در پشتیبانی از گروه های تکفیری در سوریه، لبنان و عراق ضروری است. در مطلب این روزنامه آمده است آل سعود خانه ای که پیامبر (صلی الله علیه و آله) در آن به دنیا آمده بود و خانه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) اولین زنی که اسلام آورد را تخریب کرده است.

آل سعود به این حد کفایت نکرده اند بلکه منزل عموی پیامبر حمزه بن عبدالمطلب اولین شهید اسلام و قبرهای شهیدان بدر و قبر شهدای قبرستان \" المعلی\" را نیز از بین برده است ، این از خدا بی خبران هم چنین خانه محل تولد امام حسن و امام حسین (علیه السلام) دردانه های حضرت زهرا (سلام الله علیها) را هم تخریب کرده اند.

علاوه بر این تخریب حرم بقیع از سوی این سلسله بر همگان آشکار و واضح است ، آنها  با همکاری یهود قصد نابودی قبر پیامبر اسلام (صلی الله علیه و اله) را نیز داشتند که پس از اعتراضات گسترده موفق به انجام آن نشدند. همه اینها با این هدف انجام می شود که اثری از آن بزرگواران که در مقابل ظلم ایستادند باقی نماند ، ظلم ظالمانی که از همان روز اول با رسالت پیامبر (صلی الله علیه و اله) به دشمنی برخاستند و دین را به دنیا فروختند.
مجتبی بازدید : 74 شنبه 1392/10/21 نظرات (0)

 

 

 
از سؤالات اساسی در ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی(علیه السلام) و اهانت به آنبزرگوار این است که: آیا (چنان که شیعیان می‏گویند) به ساحت حضرت فاطمه زهراعلیهاالسلام نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او وفرزندش گردید یا خیر؟

برخی از دانشمندان اهل سنت برای حفظ موقعیت خلفا از بازگو کردن این قطعه ازتاریخ خودداری نموده ‏اند؛ از جمله ابن ابی الحدید در شرح خود می‏گوید: «جساراتی راکه مربوط به فاطمه زهرا علیهاالسلام نقل شده، در میان مسلمانان تنها شیعه آن را نقلکرده است.[1]

البته برخی از دانشمندان و مورخان اهل سنت، در این بخش، از بیان واقعیات تاریخی شانه خالی کرده‏اند؛ چنان که سید مرتضی رحمة ‏الله علیه در این زمینه می‏گوید:

«در آغاز کار، محدثان و تاریخ نویسان از نقل جسارت هایی که به ساحت دختر پیامبرگرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) وارد شده امتناع نمی‏کردند. این مطلب در میان آنان مشهور بود که مأمور خلیفه با فشار، درب را بر فاطمه علیهاالسلام زد و او فرزندی را که در رحم داشت سقط نمود وقنفذ به امر عمر، فاطمه زهرا علیهاالسلام را زیر تازیانه گرفت تا او دست از علی بردارد؛ولی بعدها دیدند که نقل این مطالب با مقام و موقعیت خلفاء سازگاری ندارد؛ لذا از نقلآنها خودداری نمودند.»[2]
لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 65 یکشنبه 1392/10/15 نظرات (0)

تجسّم عمل در قرآن کریم به سه گونه تصویر شده است که یک نوع آن مربوط به دنیاست و شکل دیگر آن مربوط به آخرت و نوع سوّم آن، هم در دنیا و هم در آخرت وجود خواهد داشت. 


 

اعمال

 

معنای اوّل تجسّم عمل

 

یک معنا از تجسّم عمل آن است که هر کاری انجام می‌دهیم، چه خوب و چه بد، ولو در ظاهر نبینیم، اما در همین دنیا مجسّم می‌شود که مردم به آن «مکافات عمل» می‌گویند. این معنای از تجسّم عمل، همان سعد و نحس دنیوی اعمال است. کارهاى نیک آدمی موجب پیدایش حیات طیّبه یعنى زندگى سالم و با ارزش و سعد مى‏شود و کارهاى بد او موجب حیات همراه با خباثت یعنى زندگى ناسالم و بى ارزش‏ و به تعبیر دیگر، زندگی نحس می‌شود. در حقیقت در بیان معنای سعد و نحس، باید گفته شود: اعمال بد انسان، نحس است و اعمال نیکو، سعادت و خوشبختی به همراه دارد. 

لطفا برای مشاهده بقیه این مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 70 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

در آستانه سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت پيامبر نور و رحمت،حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) سایت ایران مذهبی  تصاویر سه بعدی حرم نبوی را برای زیارت مجازی شما کاربران گرامی قرار می دهد.





مجتبی بازدید : 70 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)
ویژه شهادت امام حسن مجتبی (ع)

ویندوز :

در نرم افزار امام حسن(ع) در حد توان سعی شده مطالبی قرار داده شود تا همه از آن بتوانند استفاده کنند .

چند ویژگی از نرم افزار :
۱- دارای زندگی نامه امام حسن(ع)
۲-دارای احادیث زیبا از امام
۳- دارای داستان های زیبا و اموزنده از امام حسن(ع)
۴ – پاسخ به شبهات پیرامون امام حسن (ع)
لطفا برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 53 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)
ویژه رحلت پیامبر اکرم (ص)

ویندوز : 


 

 نرم افزار نبی الاکرم، نرم افزاری جامع در زمینه زندگانی، غزوات، معجزات و نبوت پیامبر خاتم، حضرت رسول اکرم (ص) اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.
اندروید :
اولین کتاب جامع الکترونیکی اندروید "حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم” در ایران ، حاوی :
تاریخ زندگانی پیامبر (ص)
قرآن مجید معجزه بزرگ پیغمبر (ص)
حدیث کساء و اهل بیت پیامبر (ص)
پیامبر (ص) و ایرانیان
اخلاق و فضائل پیغمبر (ص)
سیره پیامبر (ص)
سخنان پیامبر (ص)
پیامبر (ص) ، زیارت و توسل
پیامبر اعظم (ص) در آیینه قرآن
پیامبر (ص) در کلام امیر المومنین (ع)
پیامبر (ص) از نگاه اندیشمندان غیر مسلمان
پیامبر (ص) در آینه ادب و هنر
به همراه متن و پخش صوتی :
زیارت نامه حضرت محمد (ص)
لطفا برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 46 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

پیامبر اکرم(ص): آداب و سنن، فضايل و سيره نبوی

 

 

رحلت جانگداز نبی اکرم صلی الله علیه و آله

در یكی از روزهای بیماری در حالی كه سرش را با پارچه‌ای بسته بود و علی علیه السلام و فضل بن عباس زیر بغلش را گرفته بودند و پاهایش بر زمین كشیده می‌شد، وارد مسجد شد و روی منبر قرار گرفت و شروع به سخن فرمود...

نقش اخلاق در سيره عملى پيامبر اسلام (ص)
زندگی نامه حضرت آمنه (س)

قسمتی از سخنان مولایمان علی (ع) در سوگ پیامبر (ص)

خدا می داند این غم جانکاه چقدر بر سینه امیر المونین علیه السلام تنگی می کند که حضرتش به هنگام تطهیر و غسل بدن پاکیزه پیامبر (ص) اینگونه دردمندانه ناله سر می دهد که: 
پدر و مادرم بفدای تو باد ای رسول خدا همانا با مرگ تو رشته ای ...

آداب و سنن پیامبر گرامى اسلام(ص)



 

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 38 دوشنبه 1392/10/09 نظرات (0)

 

پیامک های تسلیت رحلت "پیامبر اکرم (ص)" و شهادت "امام حسن مجتبی(ع)"

 

 

سلام بر خاتم مهربانى و عشق! سلام براو که گام هاى مهتابى اش شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند!
رحلت جانکاه پیامبر مهربانی و رحمت تسلیت باد


دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد


رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد

 

لطفا برای مشاهده بقیه پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 45 چهارشنبه 1392/10/04 نظرات (0)

برنامه پاسخ به شبهات ماه محرم برای آندروید

1 1a2 نرم افزار پاسخ به شبهات محرم   آندروید

 

در این نرم افزار به حدود ۴۰ شبهه و سوال پیرامون ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) پاسخ داده شده است . سوالات این نرم افزار در پنج بخش «تاریخ و سیره» ، «اخلاقی، تربیتی، عرفانی» ، «کلام و اعتقادات» ، «قرآن و حدیث» و «فقه و احکام» طبقه بندی شده اند.

ویژگیهای نرم افزار :

* مطالبی مفید در قالب نرم افزاری کم حجم

* امکان حرکت سریع به مطلب قبلی و بعدی

* امکان به اشتراک گذاری متن مطالب

* رابط کاربری بسیار زیبا و مناسب مطالعه

* قابلیت اجرا بر روی تمام نسخه های اندروید و تمام دستگاههای موبایل و تبلت

لطفا برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 42 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استخاره با قرآن

 

نرم افزار فارسی استخاره با قرآن توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که به صورت کاملآ رایگان می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که از بین تمام سوره ها و آیه ها ی قرآن فقط یک آیه را به صورت تصادفیانتخاب می کند.

 

لطفا برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 47 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پارس قرآن - قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی - Quran Pars Book

قرآن کریم ، کتاب مقدس تمامی ما مسلمان هاست. کتابی که با توجه به آیات و رویات در ماه مبارک رمضان بر حضرت محمد ( ص ) نازل شد. در این پست قصد نرم افزار کم حجم و مفید پارس قرآن را داریم که این کتاب مقدس را به سه زبانت عربی ، فارسی و انگلیسی درخود دارد. در نرم افزار پارس قران سوره ها دسته بندی شده است و با انتخاب شما سوره را می توانید مشاهده نمایید. همچنین شما امکان جستجو و چاپ سوره ها و آیه ها را دارید. ضمن آرزوی قبولی نماز و روزه هاتون در این ماه مبارک برای لینک دانلود نرم افزار به ادامه مطلب رجوع کنید.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار قرآن پارس :

 

دانلود نرم افزار پارس قرآن - قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی - Quran Pars Book

 

دانلود نرم افزار پارس قرآن - قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی - Quran Pars Book

 

دانلود نرم افزار پارس قرآن - قرآن کریم با ترجمه فارسی و انگلیسی - Quran Pars Book

 

لطفا برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 49 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

دانلود تقویم مذهبی چهارده معصوم سال 92

نرم افزار تقویم چهارده معصوم یکی از بهترین تقویم های اسلامی موجود است که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز تولید شده است.این نرم افزار قابلیت نصب بر روی ویندوز های xp و 7 و ویستا را دارد.در این تقوم علاوه بر مشاهده احادیثی از ائمه از قابلیت پخش اذان خودکار با توجه به شهر تنظیم شده نیز بهره میبرد.

 

 

 

امکانات نرم افزار تقویم چهادره معصوم :
-    نمایش تقویم هجری شمسی در کنار دسکتاپ ویندوز
-    نمایش احادیث از ۱۴ معصوم علیهم السلام به صورت روزانه
-    نمایش اوقات شرعی بیش از ۲۸۵ شهر ایران
-    امکان اضافه کردن شهر جدید برای نمایش اوقات شرعی
-    پخش اذان در هنگام اذان های صبح ، ظهر و مغرب به صورت خودکار
-    نمایش کامل رویدادهای ملی و مذهبی سال ۹۲
-    نمایش ذکر روز به صورت خودکار
-    امکان نمایش رویداد و حدیث روز قبل و بعد
-    امکان انتخاب صدای موذن به صورت دلخواه
-    هشدار دهنده اذان با قابلیت تنظیم بین ۱ تا ۳۰ دقیقه قبل از هر اذان
-    تعیین زمان باقی مانده تا هر اذان
-    امکان ثبت یادداشت در یک روز خاص و نمایش در ساعت تعیین شده
-    امکان ویرایش ، حذف و جستجوی یادداشت های ثبت شده
-    قابلیت تنطیم نحوه نمایش تقویم بر روی دسکتاپ
-    نمایش اعمال عبادی سال ( ذکر ادعیه و نماز و اعمال مخصوص مناسبت ها )
-    امکان پشتیبان گیری از برنامه و بازگرداندن فایل پشتیبان
-    امکان آپدیت برنامه به صورت خودکار از طریق اینترنت
-    سازگار با ویندوز های XP ، ویستا و ویندوز ۷
-    و…

لطفا برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 36 یکشنبه 1392/10/01 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاوره ازدواج

 

ازدواج، یعنی برداشتن باری که برای آن به نیروی دو نفر نیاز است. یعنی همبستگی با یک نفر دیگر برای آن که تمام کارهایی که قبلا انجام می دادید، بهتر و کامل تر انجام دهید. یعنی تکمیل پازل نیمه کاره ای که فقط با حضور یک همراه و همسر کامل می شود. انگیزه ازدواج هر چیزی به جز این تعالی و رشد و همسویی باشد، شما را سرخورده و ناامید می کند و ممکن است زندگی مشترکتان را در معرض از هم پاشیدگی قرار دهد. نرم افزار مشاوره ازدواج به زبان فارسی منتشر شده است و برای تمامی اقشار و تمامی سنین مناسب می باشد.  نرم افزار مشاوره ازدواج  با بررسی سؤالات غالب مردم در جامعه اسلامی کشورمان تهیه شده است تا با پاسخ به آنها به نوعی مشکلات آنها را به نحوی حل نماید.

لطفا برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجتبی بازدید : 40 شنبه 1392/09/30 نظرات (0)

مجموعه ی زیبا از پیامک های اربعین حسینی

 

اس ام اس اربعین

 

 بسوز ای دل که امروز اربعین است / عزای پور ختم المرسلین است

قیام کربلایش تا قیامت سراسر درس، بهر مسلمین است

اربعن حسینی تسلیت باد
::::::::::

بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن / جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــنشـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن

جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین
::::::::

امام صادق (علیه السلام): آسمان چهل روز در عزای حسین (علیه السلام) گریست

اربعین حسینی بر شما و خانواده ی محترمتان تسلیت
::::::::

نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز دانش‌ آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند . . .
::::::::::

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم / از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می شدیم / در رکاب تو فدایی می شدیم
::::::::

 

برای مشاهده SMSهای اربعین به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 40 شنبه 1392/09/30 نظرات (0)

دانلود نرم افزار “زیارت اربعین” به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

شامل پیامک اربعین، اشعار اربعین، فضیلت زیارت اربعین، دیدگاه مقام معظم رهبری و…

دانلود نرم افزار زیارت اربعین

این نرم افزار فارسی از گروه انجمن گفتگوی دینی بوده و شامل مطالب مفید و ارزشمند از اربعین و امام حسین (ع) می باشد.

.

ویژگی های برنامه:

- زیارت اربعین

- فضیلت زیارت اربعین

- شرحی بر زیارت اربعین

- علل بزرگداشت اربعین

- دیدگاه مقام معظم رهبری

- در سوگ اربعین

- شعر اربعین

 

- پیامک اربعین

مجتبی بازدید : 42 چهارشنبه 1392/09/27 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد زمانی به نام مشق عشق

( شاعر : حامد زمانی / آهنگساز : حامد زمانی / تنظیم : امید رهبران )

( میکس و مستر: A.V.A استودیو )

( به همت بسیج دانشجویی استان مازندران )


لطفا برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی به نام مشق عشق ، بارون آوا baroonava.com

مجتبی بازدید : 39 شنبه 1392/09/23 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجتبی امیری به نام نغمه جانم حسین

( ترانه ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : حامد عبداللهی )


| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه مـحـرم 1392 |


لطفا برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید



مجتبی امیری - نغمه جانم حسین

 

مجتبی بازدید : 38 شنبه 1392/09/23 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالهی به نام ظهور

( ترانه : محمد قلی نصب / آهنگ و تنظیم : مجتبی تقی پور / میکس و مستر: احسان جوادی )


| تقدیم به منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) |


لطفا برای دانلود این آهنگ بسیارزیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید


علی عبدالهی - ظهور


 

مجتبی بازدید : 38 یکشنبه 1392/09/17 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای و احساسی مهدی امینیان به نام حضرت رقیه (س)

 تنظیم : امین و امید / وب سایت مهدی امینیان 

| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه صفر1392 |

 

لطفا برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 مهدی امینیان - حضرت رقیه (س)

 

مجتبی بازدید : 42 یکشنبه 1392/09/17 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای میثاق بارونی و مجتبی کشاورزنیا به نام سقای لب تشنگان 

 

( تنظیم , میکس و مسترینگ : بابک عرب زاده )

| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه صفر 1392 |

 

لطفا برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 میثاق بارونی و مجتبی کشاورزنیا - سقای لب تشنگان

 

 

 

 

 

 

مجتبی بازدید : 43 شنبه 1392/09/16 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین خرسندی به نام شهیدان بی کفن

( تنظیم , میکس و مسترینگ :  حسین خرسندی )


| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه صفر 1392 |


لطفا برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 حسین خرسندی - شهیدان بی کفن

مجتبی بازدید : 43 پنجشنبه 1392/09/07 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد خسروی بنام بهشت زمین

 

موزیک: امین خان - تنظیم ، میکس و مستر: آرش ملاقلی

 

 

| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه مـحـرم 1392 | 

 

لطفا برای دانلود این اهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 محمد خسروی - بهشت زمین

 

 

مجتبی بازدید : 48 پنجشنبه 1392/09/07 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امید رنجبر به نام چشم انتظار

 

ترانه : امید رنجبر ، تنظیم : ابیرام عمرانی ، میکس و مسترینگ : مجید حسینپور

ویولون : پیام طونی ، با تشکر از ایمان غلامی

 

 

| تـقـدیـم منجی عالم بشریت حضرت مهدی  (عج) | 

 

لطفا برای دانلود این اهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

امید رنجبر - چشم انتظار

 


مجتبی بازدید : 51 پنجشنبه 1392/09/07 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سپهر پیرهادی به نام حَرَم دل

 

ترانه سرا : سپهر پیرهادی ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : فرامرز دیناروند

 

| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه مـحـرم 1392 | 

 

لطفا برای دانلود این اهنگ بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید


 سپهر پیرهادی - حَرَم دل

مجتبی بازدید : 158 شنبه 1392/09/02 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای ام البنین با صدای سعید زرگوش تنها و مسعود زرگوش تنها



| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه مـحـرم 1392 |



"این تراک به زبان کردی و فارسی میباشد "

 

 

لطفا برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

سعید زرگوش و مسعود زرگوش -  ام البنین

 

 

مجتبی بازدید : 66 سه شنبه 1392/08/28 نظرات (0)

دانلود 15 حکایت و داستان پندآموز فوق العاده زیبا با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

 

نام حکایات : علی گندابی ، معجزه ،خاطره شهید ، امام حسین ، محشر کبری، حر

 

 نزول، نماز اول وقت ، آرامش دل ، قاسم جگرکی ، خواب امام رضا ، آهنگر و...

 

لطفای برای دانلود این حکایات بسیار زیبا وپند آموز به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود 15 حکایت و داستان پندآموز فوق العاده زیبا

 

 

 

مجتبی بازدید : 48 یکشنبه 1392/08/26 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی سوهانی به نام چه دانم

 

شاعر و آهنگساز: پیام عزی

 

| ویــژه ایــام ســوگــواری مــاه مـحـرم 1392 | 


لطفا برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 مهدی سوهانی - چه دانم

مجتبی بازدید : 46 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

دانستنی هایی درباره امام سجاد علیه السلام و صحیفه ی سجادیه

دانستنی هایی درباره امام سجاد علیه السلام و صحیفه ی سجادیه

 

دانستنی هایی درباره امام سجاد علیه السلام و صحیفه ی سجادیه
* مشخصات مقاله
دانستنی هایی درباره امام سجاد و صحیفه ی سجادیه
مؤلف: سید امیرحسین كامرانی راد
برگرفته از: ماهنامه گلبرگ، ش14، 60، 95، 105
* عناوین اصلی
لقب های برازنده امام سجاد علیه السلام؛ نگاهی به دوران زندگی امام سجاد علیه السلام؛ در سایه سار كلام گهربار امام سجاد علیه السلام؛ آموزه هایی نورانی از برگ های زرین صحیفه ی سجادیه؛ گلچینی از اهداف تربیتی صحیفه ی سجادیه؛ فرجام نیك

 

 

لطفا برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 67 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

ترجمه صحیفه سجادیه

ترجمه صحیفه سجادیه

 

ترجمه صحیفه سجادیه
مشخصات كتاب:
عنوان و نام پدیدآور: صحیفه سجادیه.ترجمه.لغتنامه.نمایه [علی بن حسین (ع)] / مولف احمد سجادی، ‫ 1343.
مشخصات نشر: قم سازمان اوقاف و امور خیریه، انتشارات اسوه ‫، 1387.‌
مشخصات ظاهری: ‫584 ص.‌
شابك: ‫‌978-964-542-155-5
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
موضوع: ‫علی بن حسین (ع)، امام چهارم ‫، 38 - 94ق. ‌‌. صحیفه سجادیه -- نقد و تفسیر
موضوع: Ali ibn Hosayn, Imam IV. Sahifeh Sajjadieh-- Criticism and interpretation
موضوع: دعاها
موضوع: Prayers
شناسه افزوده: Ali ibn Hosayn, Imam IV. Interpretation. Sahife Sajadiyeba
شناسه افزوده: سازمان اوقاف و امور خیریه. انتشارات اسوه
رده بندی كنگره: ‫‌BP267/1 ‫‌/ع8ص3042245 ‫‌ 1387
رده بندی دیویی: ‫‌297/772
شماره كتابشناسی ملی: 1 6 6 1 5 6 3
عناوین اصلی كتاب شامل:
دعای 01- و از دعای امام علیه السلام بود، موقعی كه شروع به نیایش كرد و با سپاس خداوندِ ارجمند و بزرگ، و ستایش بر او، (دعا را) آغاز نمود:؛ دعای 02- و از دعای امام علیه السلام بود، پس از این سپاس، در درود بر رسول خدا «صلی اللّه علیه و آله»؛ دعای 03- و از دعای امام علیه السلام بود، در درود بر نگهداران عرش الهی و هر فرشته مقرّب؛ دعای 04- از دعاهای امام علیه السلام است در درود بر پیروان پیامبران و تصدیق كنندگان ایشان؛ دعای 05- از دعاهای امام علیه السلام است برای خود و دوستانش؛ دعای 06- از دعاهای امام علیه السلام است هنگام بامداد و شامگاه؛ دعای 07- از دعاهای امام علیه السلام است آنگاه كه كارِ دشواری به او روآورْد یا مصیبتی برایش رخ داد و هنگام اندوه؛ دعای 08- از دعاهای امام علیه السلام است در پناه بردن (به خدا) از سختی ها و اخلاق بد و كردارهای ناپسند؛ دعای 09- از دعاهای امام علیه السلام است در اشتیاق به طلب آمرزش از خدای بزرگِ با عزّت؛ دعای 10- از دعاهای امام علیه السلام است در پناه بردن به خداوند متعال؛ دعای 11- از دعاهای امام علیه السلام است در عاقبت به خیری؛ دعای 12- از دعاهای امام علیه السلام است در اقرار به گناه و درخواست بازگشت به سوی خدای تعالی؛ دعای 13- از دعاهای امام علیه السلام است در طلب حاجت ها از خداوند بلندمرتبه.؛ دعای 14- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه به او ستم می شد یا از ستمگران آنچه دوست نمی داشت می دید؛ دعای 15- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه بیمار شد یا دچار اندوه یا گرفتاری گردید؛ دعای 16- و از دعای امام علیه السلام بود هنگامی كه از گناهان عفو و گذشت طلبید یا در درخواست بخشایش از ناپسندی ها زاری نمود.؛ دعای 17- و از دعای امام علیه السلام بود هنگامی كه از شیطان یاد شد و از او و از دشمنی و مكرش به خدا پناه برد؛ دعای 18- و از دعای امام علیه السلام بود هنگامی كه آنچه از آن می هراسید، از او دور می شد یا خواسته اش زود روا می گشت؛ دعای 19- و از دعای امام علیه السلام بود هنگام درخواست باران پس از خشك سالی؛ دعای 20- و از دعای امام علیه السلام بود در اخلاق نیك و كردارهای پسندیده؛ دعای 21- و از دعای امام علیه السلام بود هنگامی كه چیزی او را اندوهگین می نمود و گناهان او را پریشان می كرد؛ دعای 22- و از دعای امام علیه السلام بود هنگام سختی و مشقّت و دشوار شدن كارها؛ دعای 23- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه تندرستی و سپاس گزاری بر آن را، از خداوند درخواست می فرمود؛ دعای 24- و از دعای امام علیه السلام بود، برای پدر و مادرش كه بر آنان درود باد؛ دعای 25- و از دعای امام علیه السلام بود، برای فرزندانش كه بر آنان درود باد؛ دعای 26- و از دعای امام علیه السلام بود، درباره همسایگانش و دوستان او، هنگامی كه آنان را یاد می كرد؛ دعای 27- و از دعای امام علیه السلام بود، برای مرزداران؛ دعای 28- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگام پناه بردن به خداوند توانا و بزرگ؛ دعای 29- و از دعای امام علیه السلام بود، چنان كه روزی بر او تنگ گرفته می شد؛ دعای 30- و از دعای امام علیه السلام بود، درباره درخواست كمك نمودن بر پرداخت وام؛ دعای 31- و از دعای امام علیه السلام بود، در یاد كردن توبه و درخواست نمودن آن؛ دعای 32- و از دعای امام علیه السلام بود، برای خود در اقرار به گناه، پس از تمام كردن نماز شب؛ دعای 33- و از دعای امام علیه السلام بود، در استخاره (درخواست خیر و نیكی)؛ دعای 34- و از دعای امام علیه السلام بود، موقعی كه گرفتار آزمایش می شد یا گرفتارشده به رسوایی گناهی را می دید؛ دعای 35- و از دعای امام علیه السلام بود، در خوشنودی، هنگامی كه به اهل دنیا نگاه می كرد؛ دعای 36- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه به ابر و آذرخش نگاه كرد و بانگ غرش ابر را شنید؛ دعای 37- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه به كوتاهی نمودن از انجام شكرگزاری اقرار می نمود؛ دعای 38- و از دعای امام علیه السلام بود، در توبه كردن از داد خواهی های بندگان و از كوتاهی كردن در حقوق ایشان و در رهایی اش از آتش؛ دعای 39- و از دعای امام علیه السلام بود، در درخواست بخشایش و مهربانی؛ دعای 40- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه خبر مرگ كسی به او می رسید یا مرگ را یاد می كرد؛ دعای 41- و از دعای امام علیه السلام بود، در درخواست پرده پوشی و نگهداری (از گناه و كیفر)؛ دعای 42- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگام به پایان رساندنِ (خواندن همه) قرآن؛ دعای 43- و از دعای امام - كه بر او درود باد- بود، هنگامی كه به سوی ماه نو نگاه كرد؛ دعای 44- و از دعای امام علیه السلام بود، هنگامی كه ماه رمضان رسید؛ دعای 45- و از دعای امام علیه السلام بود، در خداحافظی و بدرود ماه رمضان؛ دعای 46- و از دعای امام علیه السلام بود، در روز فطر و در روز جمعه، هنگامی كه سلام گفت و از نمازش فارغ شده، ایستاد. سپس رو به قبله كرد و گفت:؛ دعای 47- و از دعای امام علیه السلام بود، در روز عرفه؛ دعای 48- و از دعای امام علیه السلام بود، روز عید قربان و روز جمعه؛ دعای 49- و از دعای امام علیه السلام بود، در دور نمودن مكر دشمنان و بازگرداندن سختی آنان؛ دعای 50- و از دعای امام علیه السلام بود، در ترس (از خداوند)؛ دعای 51- و از دعای امام علیه السلام بود، در زاری نمودن و فروتنی كردن؛ دعای 52- و از دعای امام علیه السلام بود، در اصرار به خداوند بلندمرتبه؛ دعای 53- و از دعای امام علیه السلام بود، در فروتنی برای خداوند ارجمند و بزرگوار؛ دعای 54- و از دعای امام علیه السلام بود، در درخواست برطرف نمودن اندوه ها

 

 

لطفا برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 53 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

صحیفه زمردین در سخنان سید ساجدین علیه السلام

صحیفه زمردین در سخنان سید ساجدین علیه السلام

 

صحیفه زمردین در سخنان سید ساجدین علیه السلام
مشخصات كتاب:
عنوان و نام پدیدآور: صحیفه زمردین در سخنان ساجدین و سرچشمه حیات / حسن زاده آملی ؛1307، ترجمه محمدحسین نائیجی 
مشخصات نشر: قم : الف .لام .میم ، 1382.
مشخصات ظاهری: ص 169
شابك: 964-93307-5-5‌7500ریال ؛ 964-93307-5-5‌7500ریال 
وضعیت فهرست نویسی: فهرست نویسی قبلی 
یادداشت: این كتاب ترجمه و متن كتاب "الصحیفه الزبرجدیه فی كلمات سجادیه " و" قصیده ینبوع الحیاه " حسن زاده آملی می باشد
یادداشت: فارسی - عربی .
یادداشت: كتابنامه به صورت زیرنویس 
عنوان دیگر: الصحیفه الزبرجدیه فی كلمات سجادیه 
عنوان دیگر: قصیده ینبوع الحیاه 
عنوان دیگر: سرچشمه حیات 
عنوان دیگر: صحیفه سجادیه . برگزیده . فارسی - عربی 
موضوع: علی بن حسین (ع )، امام چهارم ، 94 - 38ق . -- صحیفه سجادیه -- نقد و تفسیر
موضوع: شعر عربی -- قرن 20م . -- ترجمه شده به فارسی 
موضوع: شعر فارسی -- قرن 14 -- ترجمه شده از عربی 
موضوع: دعاها
شناسه افزوده: حسن زاده آملی ، حسن ، 1307 -. الصحیفه الذبرجدیه فی كلمات سجادیه 
شناسه افزوده: حسن زاده آملی ، حسن ، 1307 -. قصیده ینبوع الحیاه 
شناسه افزوده: نائیجی ، محمدحسین ، 1338 -، مترجم 
شناسه افزوده: علی بن حسین (ع )، امام چهارم ، 94 - 38ق . صحیفه سجادیه . برگزیده . شرح 
رده بندی كنگره: BP267/1‌/ع 8ص 3042133
رده بندی دیویی: 297/772
شماره كتابشناسی ملی: ‌م 82-7032
عناوین اصلی كتاب شامل:
مقدمه ی مترجم؛ الصحیفه الزبرجدیه فی كلمات سجادیه؛ صحیفه ی زمردین در كلمات سید الساجدین علیه السلام؛ ینبوع الحیاه (سر چشمه حیات)؛ پاورقی

 

 

لطفا برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 38 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

دانستنیهای صحیفه سجادیه

دانستنیهای صحیفه سجادیه

 

دانستنیهای صحیفه سجادیه
مشخصات كتاب:
عنوان و نام پدیدآور: دانستنیهای صحیفه سجادیه / مولف مصطفی اسرار ، 1334.
مشخصات نشر: اراك : راه كمال ؛ تهران : محیا، 1385.
مشخصات ظاهری: ص 272
شابك: 964-96869-0-8
وضعیت فهرست نویسی: فهرست نویسی قبلی 
یادداشت: این كتاب در سالهای مختلف توسط ناشران متفاوت منتشر شده است 
یادداشت: فهرست نویسی براساس اطلاعات فیپا
یادداشت: كتابنامه : ص . 272
عنوان دیگر: صحیفه سجادیه . شرح 
موضوع: علی بن حسین (ع )، امام چهارم ، 94 - 38ق . صحیفه سجادیه -- نقد و تفسیر
موضوع: دعاها
شناسه افزوده: علی بن حسین (ع )، امام چهارم ، 94 - 38ق . صحیفه سجادیه . شرح 
رده بندی كنگره: BP267/1‌/ع 8ص 304222 1385
رده بندی دیویی: 297/772
شماره كتابشناسی ملی: ‌م 85-465
عناوین اصلی كتاب شامل:
تاریخچه ی صحیفه ی سجادیه؛ محتوای دعاهای صحیفه سجادیه

 

 

لطفا برای دانلود این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید

مجتبی بازدید : 40 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

دانلود آهنگ میلاد کیانی به نام عمو

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای میلاد کیانی به نام عمو با بالا ترین کیفیت
ترانه : علی بحرینی ، آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی ، عود : بهنام حکیم

ویژه محرم 1392

لطفا برای دانلود این آهنگ بسیارزیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید


دانلود آهنگ میلاد کیانی به نام عمو

 

مجتبی بازدید : 53 شنبه 1392/08/25 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد و بسيار زيباي مجتبی SH به نام محتاج نگاهتیم  

 

( ویژه ماه محرم 92 )

 

Mojtaba Sh - Mohtaj Negahetim

 

لطفابرای دانلود این اهنگ بسیارزیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

Mojtaba Sh - Mohtaj Negahetim

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
ایران مذهبی سایتی مفید درزمینه ارائه افکاردینی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیاازاین وبلاگ راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 2,386
  • بازدید کلی : 16,801
  • کدهای اختصاصی
    action=http://www.google.com/search>
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    ارسال لینک 
    قرآن آنلاین پاسخ به شبهات
    سایت پیشکسوت